29.03.2012 19:13

Hutnik z nową inicjatywą

Hutnik Nowa Huta nie przestaje zadziwiać. Po kalendarzu z pięknymi fankami, o którym mówiło i pisało pół Europy, przyszedł czas na nowy pomysł.

Hutnik z nową inicjatywą


– Uruchomiliśmy klubowy minisite „Gotowi do walki”, na którym prezentujemy krok po kroku naszą drogę do awansu – powiedział Daniel Urbaniec, dyrektor ds. marketingu klubu.

Czwartoligowiec podchodzi do kwestii marketingu bardzo poważnie, często o wiele lepiej niż kluby z T-Mobile Ekstraklasy.

– Wszystko co robimy, wykonują dla nas non-profit nasi partnerzy i kibice, a efektami – bez fałszywej skromności – możemy się dumnie pochwalić – dodał Urbaniec.

I należy tylko przyklasnąć. Zaangażowanie i pomysłowość widać na każdym kroku.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński