29.03.2012 11:35

Zmiany zawodników ze sponsorami?

Warta Poznań znów wprowadza innowacyjne sposoby poszukiwania sponsorów. Tym razem na meczach \"Zielonych\" można zainwestować w zmiany.

Podczas meczu ligowego z KS Polkowice w Poznaniu, spiker podczas rotacji zawodników podawał sponsora konkretnej zmiany. Podobne formy sponsoringu stosuje angielski czwartoligowiec – Aldershot – z którym Warta chce podpisać umowę partnerską.

O pomyśle pozytywnie wypowiada się dyrektor organizacyjny Warty, Krzysztof Paryzek. – Zwróciliśmy na nią uwagę, a to oznacza, że komunikat spełnił swoją rolę. – komentuje pracownik klubu. – Mamy już trzy firmy, które kupiły to prawo na najbliższy mecz z Sandecją Nowy Sącz. – jednocześnie dodaje.

Pierwszy raz taka "przyjemność" kosztowała 300 złotych. Ze względu na spore zainteresowanie, kwota stale się zwiększa.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing