28.03.2012 12:18

Goal.pl w stronę NewConnect

Jeden z najpopularniejszych portali piłkarskich w naszym kraju o tej tematyce chce konsolidacji rynku, tym samym debiutując na NewConnect.

Aby zrealizować ten cel, Goal.pl zamierza przeprowadzić niepubliczną ofertę akcji i zadebiutować na rynku NewConnect na przełomie 2012 i 2013 roku. 

Piotr Wąsowski, jeden z głównych udziałowców Goal.pl, zapewnia, że dzięki swojej inicjatywie chce zebrać około miliona złotych, które posłużą na konsolidację rynku. Oznacza to, że z sieci może zniknąć wiele małych serwisów piłkarskich ze swoja własną publicznością i indywidualnymi domenami.

Wąsowski podaje, że w najbliższych kilku latach polski rynek piłkarski powinien się rozwiajać w zastraszającym tempie, a to oznacza wielki potencjał w polskim internecie, który na razie jest bardzo rozdrobniony pomiędzy malutkimi, wręcz rodzinnymi firmami. 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing