Nowości w Magazynie Przeglądu Sportowego
Od 2 sierpnia zmienia się data wydania Magazynu Przeglądu Sportowego. Dodatek zamiast w piątki będzie się odtąd ukazywał co tydzień we wtorek.
Poprzez przeniesienie Magazynu do wydania wtorkowego redakcja zaoferuje czytelnikom więcej informacji pogłębiających wiedzę o sportowych wydarzeniach, rozgrywających się w czasie weekendu. Artykuły w publicystyczny sposób będą rozwijać tematy z numeru poniedziałkowego. Magazyn skupi się również bardziej na prezentowaniu sylwetek bohaterów sportowych wydarzeń. W dodatku czytelnicy znajdą dużą różnorodność form treściowych – od obszernych reportaży, wywiadów i analiz, po ciekawostki, krótkie doniesienia i infografiki.
Wtorkowy Magazyn tworzą cztery podstawowe grupy materiałów. Pierwsza to artykuły rozwijające temat z okładki, druga to tematy związane stricte z futbolem, a trzecia zawiera wiadomości dotyczące innych popularnych sportowych dyscyplin. Swoje stałe miejsce będą miały m.in. siatkówka, boks, Formuła 1, tenis, lekkoatletyka, żużel i sporty zimowe. Uzupełnieniem Magazynu będzie rubryka „Meta” z propozycjami telewizyjnymi na nadchodzący tydzień, krzyżówką i ciekawostkami z życia sportowców.
Magazyn ma teraz nowe logo i nową szatę graficzną z czytelnym kolorystycznym podziałem na poszczególne sekcje. Zmniejszony został również format dodatku, a jego objętość wzrośnie do 48 stron. Przegląd Sportowy z Magazynem dostępny będzie w kioskach przez dwa dni – we wtorek i w środę – w cenie 2,90.
Relaunch Magazynu zostanie wsparty przez kampanię promocyjną w telewizji (m.in. Polsat, TVN, TVP, TV Puls), radiu (m.in. Eska, RMF FM, Zet, Radio Dla Ciebie) oraz w tytułach prasowych i serwisach internetowych Ringier Axel Springer Polska. Za spoty radiowe i telewizyjne odpowiedzialna jest agencja PRL, a reklamy prasowe i internetowe opracował dział marketingu wydawcy. Dom mediowy MediaCom natomiast odpowiada za zakup mediów.