20.03.2012 07:07

Bilety na Euro 2012 w cenie

Polacy bardzo chcą oglądać Mistrzostwa Europy z wysokości trybun. Z badań wynika, że prezent w postaci biletu byłby dla nich bardzo atrakcyjny.

\"\"
On Board PR i Instytut Homo Homini przygotowały raport pod tytułem: Euro 2012: czy opłaci się sponsorom?. Na potrzeby tej publikacji przeprowadzono badanie, w którym proszono Polaków o wybór z listy prezentu, który najbardziej chcieliby dostać.

Ankietowani mięli do wyboru takie propozycje jak: bilet na euro, telewizor, laptop, bilet na Olimpiadę w Londynie, gotówka, wycieczka zagraniczna. Najwięcej głosów bo aż 28% uzyskały zagraniczne wakacje. Tuż za nimi jednak uplasował się bilet na Mistrzostwa Europy, który chciałoby otrzymać 19% badanych.

Co ciekawe jedynie 14% osób robiąc zakupy zwraca szczególną uwagę na produkty oferujące możliwość wygrania biletu na Euro 2012. Pomimo wysokiej atrakcyjności nagrody Polacy nie angażują się w tego typu konkursy, gdyż mają przeświadczenie o niskim prawdopodobieństwie wygranej.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing