Nowy sponsor Legii Warszawa
Legia Warszawa nawiązała nową współpracę. Sponsorem klubu została TISA, polsko-szwajcarska firma od wielu lat działająca w branży sportowej i technologicznej.
Legia Warszawa już w przyszłym tygodniu oficjalnie rozpocznie sezon. Podopieczni Czesława Michniewicza zmierzą się bowiem w eliminacjach Ligi Mistrzów z norweskim Bodø/Glimt. Z kolei rozgrywki ligowe rozpoczną się już za trzy tygodnie – w pierwszej kolejce Legioniści 24 lipca z Wisłą Płock.
„Jesteśmy zachwyceni, mogąc zacieśnić relację”
Przed pierwszymi oficjalnymi spotkaniami, Legia poinformowała jednak o nowej współpracy sponsorskiej. Nowym sponsorem klubu została TISA – polsko-szwajcarska firma, której oferta obejmuje usługi wspomagające rozwój organizacji sportowych. Koncern działa również w branży produktów cyfrowych.
– Legia Warszawa to klub, z którym współpracujemy już od wielu lat. Celem TISA jest pomaganie organizacjom i federacjom sportowym rozwijać się cyfrowo oraz technologicznie. Jesteśmy zachwyceni, mogąc zacieśnić naszą relację. Cieszymy się, że przyczyniamy się do dynamizacji postępów czynionych przez najbardziej utytułowany polski klub – powiedział założyciel TISA Mateusz Lentowczyk w oficjalnym komunikacie.
Emblemat nowego sponsora w przyszłym sezonie będzie widnieć na rękawach koszulek meczowych Legii Warszawa.
Fot. Legia Warszawa