17.03.2012 18:41

Euro 2012 na Global Sports Forum

Global Sports Forum mogliście śledzić na żywo na łamach SportMarketing.pl. Jakie wnioski odnośnie Euro 2012 można było z niego wyciągnąć?

Euro 2012 na Global Sports Forum

\"\"W Barcelonie pojawił się dyrektor ds. operacyjnych spółki PL.2012 – Wojciech Folejewski. Spotkanie odbyło się w dniach 7-9 marca.

Na Global Sports Forum w stolicy Katalonii, Folejewski prezentował działania Polski w ramach przygotowań do tegorocznego turnieju. Uczestnikom przypadł do gustu zwłaszcza projekt "Polish Guide" i "Polish Pass", czyli platforma pomocy dla turystów i kibiców na czas Euro.

– Jest to niezwykły czas. To największe wydarzenie jakie Polska organizowała w swojej historii (…) Mamy cztery nowe stadiony, cztery nowe lotniska, 700 km nowym dróg szybkiego ruchu oraz 10 wyremontowanych dworców kolejowych. W ostatnich 5 latach Polska wydała ponad 20 mld euro. – tłumaczył uczestnikom Folejewski.

– Oczywiście w sprawach takich jak oficjalna współpraca rządowa, bezpieczeństwo czy transport lotniczy pracujemy razem by zapewnić jednolity i wysokiej jakości turniej. Może spodziewaliśmy się więcej niż osiągnęliśmy, ale nie zawsze możliwe jest zrobienie wszystkiego. Jestem przekonany, że Ukraina jest niezwykle zdeterminowana, a także odbiera ogromne wsparcie polityczne w organizacji tego wydarzenia. Zapewniam, że będzie to turniej wysokiej jakości. – dodał pracownik spółki zapytany o współpracę z Ukrainą.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing