Wisła Płock ruszyła z nowym formatem. Piłkarz poznaje przepisy ruchu drogowego
Wisła Płock to zespół, którego nie można zaliczyć do czołówki PKO Ekstraklasy pod względem sportowym. Jeśli jednak chodzi o marketing, o klubie co jakiś czas jest głośno. Teraz na kanale “Nafciarzy” w serwisie YouTube pojawiła się oryginalna seria.
Dział marketingu Wisły Płock zbiera pochwały nie tylko w Polsce
Wisła Płock jest zespołem, który ma za sobą przeciętny sezon. “Nafciarze” zakończyli rozgrywki na 12. miejscu i przez większość czasu znajdowali się w dolnych rejonach ligowej tabeli. W trakcie rozgrywek w klubie musiało dojść do kilku zmian. Dyrektorem sportowym Wisły został Paweł Magdoń, który zastąpił Marka Jóźwiaka, z kolei dość niedawno trenerem pierwszego zespołu został Maciej Bartoszek, zastępując Radosława Sobolewskiego.
Chociaż z poziomem sportowym w tym sezonie bywało różnie w tym sezonie, dział marketingu klubu bez wątpienia był w ligowej czołówce. O produkcjach klubu – przy okazji przedłużenia kontraktu Jakuba Rzeźniczaka czy Piotra Tomasika mówiła cała Polska. I nie tylko – o drugim filmie, rodem z serii gier GTA, pisały zagraniczne media, m.in. “Sport Bible”.
„Kocyła za kierownicą”
Dział marketingu Wisły Płock jednak idzie za ciosem i szuka kolejnych nowych pomysłów. We wtorek klub opublikował pierwszy film z nowego cyklu na kanale w serwisie YouTube. Jego bohaterem jest 18-letni Dawid Kocyła, który właśnie rozpoczął kurs na prawo jazdy.
Program “Kocyła za kierownicą jest realizowany wraz z Ośrodkiem Szkolenia Kierowców Jerzy Płotnicki w Płocku.
Fot. YouTube/Wisła Płock