16.03.2012 11:02

\”Nowa Siatkówka\” w kioskach

Wydawnictwo Sport rozpoczyna ofensywę. W przyszłym tygodniu pojawi się miesięcznik siatkarski, a w dłuższej perspektywie planowane są kolejne tytuły.

\”Nowa Siatkówka\” w kioskach


"Nowa Siatkówka" zawierać będzie materiały dotyczące zarówno krajowego podwórka jak i lig zagranicznych. Współpracę z miesięcznikiem rozpoczęli między innymi Małgorzata Niemczyk-Wolska oraz Zbigniew Wodecki. Redaktorem naczelnym została Agnieszka Garbacik.

– Mamy nadzieję, że “Nowa Siatkówka” skutecznie zapełni lukę w prasie sportowej. Nie będziemy niczego pomijać, uciekać od trudnych tematów, jednocześnie w każdym numerze znajdzie się kilka lżejszych tekstów. Chcemy, żeby każdy kibic znalazł coś dla siebie – zapowiada redaktor naczelny.

Magazyn będzie miał objętość około 70 stron. Kosztować będzie niecałe 12 złotych a jego nakład wynosić będzie 10 tysięcy egzemplarzy. – Jeszcze w tym roku wprowadzimy kolejny miesięcznik sportowy poświęcony ciekawej dyscyplinie. Pracujemy także nad innymi projektami, które będą miały kwartalny cykl wydawniczy – obiecuje Tomasz Biel, prezes Wydawnictwa Sport.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing