01.04.2021 17:39

Warta Poznań ma nowego sponsora głównego

Warta Poznań już w najbliższym meczu ligowym zagra z logiem nowego sponsora. Klub PKO BP Ekstraklasy nawiązał współpracę z firmą BeGreen, działającą w branży odnawialnych źródeł energii.

Fot. Klaudia Berda/Warta Poznań

Udany sezon „Zielonych”

Warta Poznań to klub, który pod względem sportowym poczynił w ostatnich miesiącach duże postępy. W ubiegłym sezonie “Zieloni” awansowali do najwyższej ligi, w której radzą sobie dosyć dobrze. Zespół aktualnie zajmuje w PKO BP Ekstraklasie 10. miejsce i ma już 11 punktów przewagi nad strefą spadkową.

Nas trenerów Warty nic tak nie cieszy, jak radość w oczach naszych zawodników z przekonania, że stają się lepszymi piłkarzami. To ważniejsze czasem od wygranego meczu. My nie mamy gwiazd w zespole, zawsze nas cechował kolektyw. Bardzo mi zależy na tym, żeby każdy wiedział, że jego praca  ma  też wpływ na grę jego partnerów z drużyny – stwierdził w grudniowej rozmowie dla portalu “FutbolNews.pl” trener zespołu Piotr Tworek.

Nowy sponsor główny klubu

Klub jednak stale rozwija się nie tylko w aspekcie sportowym, ale także marketingowym czy biznesowym. Dowodem na to są współprace z kolejnymi firmami, które chętnie podejmują decyzję o sponsoringu klubu.

Nowym sponsorem głównym Warty Poznań jest firma BeGreen, działająca w branży odnawialnych źródeł energii. Jak można przeczytać w oficjalnym komunikacie Warty, “zajmuje się m.in. sprzedażą i montażem paneli fotowoltaicznych, ładowarek samochodowych, magazynów energii i pomp ciepła. Stawia na jakość produktów i usług, a jej misją jest dbanie o środowisko naturalne”.

Warta Poznań, Be Green

Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że zostaliśmy sponsorem głównym Klubu. Zarówno my jak i Warta Poznań jesteśmy „Zieloni”, wierzymy, że po prostu warto być „Zielonym”. Wraz z Wartą wchodzimy do biznesowej ekstraklasy. Liczymy na to, że to początek długiej i owocnej dla obu stron współpracy – mówi Piotr Lesiński, prezes BeGreen w klubowym komunikacie.

Współpraca we wstępnym założeniu ma trwać do końca sezonu 2022/2023, aczkolwiek obie strony już zapowiadają, że może mieć ona charakter długofalowy. W związku ze współpracą na przodzie koszulek meczowych Warty pojawi się logotyp BeGreen. “Zieloni” wyjdą po raz pierwszy na boisko z emblematami nowego sponsora już w poniedziałkowym meczu z Górnikiem Zabrze.

Fot. Klaudia Berda/Warta Poznań

Udostępnij
Przemysław Chlebicki

Przemysław Chlebicki