13.03.2012 08:38

Tygrys liderem

Dariusz Michalczewski po rozstaniu z firmą FoodCare, która produkowała napój \"Tiger\" szybko powrócił ze swoim produktem na pozycję lidera.

Jak wynika z danych firmy badawczej AC Nielsen, w styczniu tego roku "Tiger" był najpopularniejszym napojem energetycznym w Polsce. Produkt sygnowany nazwiskiem emerytowanego boksera ma w swoim posiadaniu ponad 20% rynku.

Napój – po burzliwych procesach sądowych – produkuje wadowicki Maspex, który przejął licencję od zabierzowskiego FoodCare. Pozycja lidera, jaką wypracował Maspex, to pokłosie kampanii reklamowej prowadzonej od sierpnia ubiegłego roku.

Zaraz za "Tigerem" znaleźć można napój "Black", który produkuje właśnie FoodCare. "Red Bull", który poza Polską wszędzie jest na pierwszym miejscu, w Polsce ma zaledwie 11,3% zwolenników.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing