11.03.2012 10:44

Warszawa do poprawki

Warszawa zleciła poprawkę spotu reklamowego, który przygotowano w ramach promocji miasta przed Euro 2012. Zmianę wymusili internauci.

Warszawa do poprawki

\"\"Film prezentujący walory miasta utrzymany był w stylu parkourowym – młody biznesmen przemierzał miasto w pogoni za uciekającą blondynką. W internecie zawrzało, a producentom filmu zarzucano słaby montaż i niezbyt trafny wybór aktora, który na widok swojej współtowarzyszki wyraźnie uwolnił męskie hormony

Miejski ratusz bronił swojej produkcji, tłumacząc się niskim budżetem (około 500 tysięcy złotych). W ramach ustalonej kwoty trzeba było pokazać wszystkie atrakcje turystyczne stolicy.

Jak poinformowała telewizja TVN, ze spotu wymontowano kontrowersyje fragmenty i "złożono" go na nowo. – To m. in. scena rzekomej erekcji, nie ma słabo technicznie wykonanych przez producenta skoków przez rzekę, nie ma patrzenia na zegarek. – wyjaśnia Magdalena Łań, pracownik ratusza.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing