Timeline polskich klubów
Przy okazji aktualizacji Ligi FB zwróciliśmy uwagę, czy kluby już zastosowały się do nowego wyglądu swoich profili na Facebooku. Niestety, wygląda to słabo.
Patrząc na kluby występujące w T-Mobile Ekstraklasie tylko pięć klubów zmieniło wygląd swojego fanpage\’u. O dziwo nie są to drużyny z tak zwanego topu. Z opcji „timeline” skorzystały na chwilę obecną Cracovia, Korona Kielce, Łódzki KS, Podbeskidzie Bielsko-Biała i Zagłębie Lubin.
Warto ogólnie zwrócić uwagę na kielecki sport. Otóż oba kluby reprezentujące to miasto w rozgrywkach piłki ręcznej, zatem VIVE Targi Kielce i KSS Kielce również dokonały zmian. Z zespołów grających w szczypiorniaka do nowości przystosowali się jeszcze KS Azoty Piławy, NMC Powen Zabrze, Jurand Ciechanów i Vistal Łączpol Gdyia.
Nieciekawie to wygląda również w żużlowej Speedway Ekstralidze. Nowy wygląd profilu prezentują obecnie Unibax Toruń, Falubaz Zielona Góra i Unia Tarnów. To samo w siatkówce. Tylko MKS Muszynianka, BKS Aluprof Bielsko-Biała i AZS Częstochowa skutecznie wdrożyli nową formę.
Z kolei wśród zespołów koszykarskich dobre wrażenie robi Energa Czarni Słupsk. Klub nie tylko zastosował się do nowych wymogów Facebooka, ale wprowadził również swoje konto na nowym portalu społecznościowym – Pinterest. Jest to chyba pierwsza taka inicjatywa wśród polskich drużyn. Linię czasu zastosowały też AZS Politechnika Warszawska, CCC Polkowice, Energa Toruń, PGE Turów Zgorzelec i Trefl Sopot.