09.03.2012 11:47

Promocja na czapkę

Czy można promować klub w telewizji śniadaniowej? Owszem. Taką reklamę miał koszykarski Zastal Zielona Góra. Dzięki jednej, niepozornej czapce.

W porannym paśmie TVP zjawiła się reżyserka Olga Chajdas, która o swoim nowym projekcie opowiadała ubrana w czapkę z logiem Zastalu Zielona Góra. Nie był to zabieg zamierzony, ale tego typu programy notują wysoką oglądalność, więc zabieg może wywołać pozytywne skutki.

Chajdas w programie brała udział razem z Kasią Adamik, córką Agnieszki Holland. Warto dodać, iż Adamik i Chajdas są w związku. O tym wystąpieniu napisały w efekcie także portale plotkarskie, które notują wysoką oglądalność.

O występie reżyserki usłyszeli działacze Zastalu. – Wysłaliśmy paniom zaproszenie na mecz z Energą Czarnymi. Pani Olga Chajdas zna się z prezesem Rafałem Czarkowskim – stwierdził rzecznik prasowy Zastalu, Marcin Nowak.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing