07.03.2012 11:16

Arka Gdynia się reklamuje

Urząd Miasta Gdynia przygotował spot promujący miasto i zachęcający do odwiedzania stadionu Arki podczas meczów rundy wiosennej.


Główną rolę w tej produkcji zagrał junior Marcin Poręba, który występuje w juniorskiej drużynie Arki Gdynia. Nie był to jednak jego filmowy debiut. W zeszłym roku wziął bowiem udział w tworzeniu spotu promującego otwarcie nowego stadionu miejskiego przy ul. Olimpijskiej.

Film pod tytułem: "Niezwykłe miasto, niezwykli ludzie, niezwykły klub" został stworzony w głównej mierze na stadionie. Niemniej jednak zobaczyć w nim można ujęcia prezentujące charakterystyczne dla Gdyni miejsca takie jak ulica Świętojańska czy port.

Spot przygotowano w 2 wersjach. Krótsza z nich trwa 30 a dłuższa 60 sekund. Obejrzeć go będzie można w stacjach o tematyce sportowej: TVP Sport, Polsat Sport, Polsat Sport Extra.

Koszt produkcji wyniósł około 50 tysięcy złotych. Za stworzenie materiału odpowiedzialna była firma Kiwisport.

Wersja krótsza:

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing