06.03.2012 08:02

Polska – Portugalia króluje w lutym

Towarzyski mecz piłkarski będący również inauguracją stadionu w Warszawie był najchętniej oglądanym programem lutego bieżącego roku.


Cristino Ronaldo i spółka przyciągnął przed telewizory ponad 8 milionów widzów. Zapewniło to TVP1 aż 50,49% udziału w rynku w grupie 4+. Na podium uplasowały się także: "M jak miłość" (odcinek emitowany 20 lutego) oraz "Teleexpres" (emisja 12 lutego).

W najlepszej dziesiątce znajduje się także inny sportowy program. "Serwis sportowy" uplasował się na świetnym 4. miejscu. Zgromadził prawie 6 milionową widownię co dało 33,30 % udziału w rynku.

W czołowej dziesiątce dominują jednak seriale (4 odcinki) oraz serwisy informacyjne (3 wydania). Raport przygotowany został przez Nielsen Audience Measurement.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing