04.03.2012 20:22

Lech świętuje 90-lecie

Od 3 marca Lech Poznań rusza z kampanią reklamową nawiązującą do obchodów 90-lecia drużyny. W całym mieście pojawią się billboardy i citylighty o tej tematyce.


– Opracowując materiały wizerunkowe na potrzeby kampanii outdoorowej kierowaliśmy się przede wszystkim chęcią pokazania długiej i bogatej tradycji Lecha Poznań – powiedział Krzysztof Garsztka, kierownik do spraw marketingu Lecha Poznań.

Na plakatach zobaczyć będzie można zatem piłkarzy reprezentujących poszczególne epoki historii klubu. Na billboardach pojawią się między innymi tacy zawodnicy jak Zygfryd Słoma, Mirosław Okoński czy Piotr Reiss.

To kolejna próba upamiętnienia historii poznańskiego klubu. Wcześniej włodarze drużyny zdecydowali się na otwarcie wirtualnego muzeum Lecha Poznań.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing