Nowa kampania w Poznaniu
Poznań startuje z nową kampanią społeczną. Działania podejmowane w jej trakcie mają zachęcić mieszkańców Wielkopolski do aktywnego uczestnictwa w Euro 2012.
Hasłem kampanii jest: "Każdy z nas jest gospodarzem turnieju". Władze miasta chcą uświadomić mieszkańcom, że każdy ma wpływ na to jak postrzegane będzie przez zagranicznych gości ich miasto.
– To, w jaki sposób odbędzie się Euro, w jaki sposób będziemy postrzegani, zależy od nas samych. Jeżeli poznaniacy pokażą, że są supersympatyczni, mili, uprzejmi i są dumni z swojego miasta, to wówczas obcokrajowcy wyjadą stąd pełni pozytywnych wrażeń i będą chcieli tu wracać. A to jest przecież nas wspólny cel – powiedział Michał Prymas -pełnomocnik prezydenta miasta do spraw Euro.
Pierwszym widocznym efektem kampanii będzie rozmieszczenie na terenie miasta billboardów i citylightów, na których pojawią się mieszkańcy regionu. Na plakatach widoczni będą zwycięzcy konkursu "Pokaż się na UEFA Euro 2012".
Ze względu na Mistrzostwa Europy oficjalna strona internetowa Poznania uruchomiona została w nowych wersjach językowych: angielskiej, włoskiej, chorwackiej i hiszpańskiej. Ma to ułatwić poszukiwanie niezbędnych informacji kibicom drużyn, które grać będą w stolicy Małopolski (Włochy, Irlandia i Chorwacja).