29.02.2012 11:32

Globalna kampania Coca-Coli na Euro 2012

Coca-cola rusza z globalną, zintegrowaną kampanią reklamową z okazji Euro 2012, która uczci 100 dni do rozpoczęcia turnieju w Polsce i na Ukrainie.

Globalna kampania Coca-Coli na Euro 2012


Kampania nazywa się "Let`s get Crazy!", a w Polsce jest znana pod tytułem "Wpadnijmy w Piłkoszał!". Już wiadomo, że obejmie ona również wiele imprez, które odbędą się w Europie.

Elementy kampanii Coca-Cola będą realizowane przez następne 4 miesiące na ponad 70 rynkach na całym świecie. Najwięcej imprez towarzyszących ME w piłce nożnej ma odbyć się w Polsce, Niemczech, Czechach, we Włoszech i na Ukrainie.

Celem kampanii reklamowej jest zaangażowanie kibiców futbolu do uczestniczenia w Euro 2012 i próba zaangażowania ich do aktywnego kibicowania swojej drużynie. Tak więc… na co czekasz? "Uwolnij radość"! 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing