eWinner sponsorem tytularnym Gwardii Wrocław
Siatkarski zespół ze stolicy Dolnego Śląska może pochwalić się nowym sponsorem tytularnym. Grający w TAURON 1. Lidze wrocławski klub to teraz eWinner Gwardia. Myślą o PlusLidze We Wrocławiu budują solidne fundamenty pod drużynę, która powróci do rywalizacji w najwyższej klasie rozgrywkowej. 3-krotny zdobywca mistrzowskiego tytułu po raz ostatni w elicie występował w sezonie 2006/2007. W […]
Siatkarski zespół ze stolicy Dolnego Śląska może pochwalić się nowym sponsorem tytularnym. Grający w TAURON 1. Lidze wrocławski klub to teraz eWinner Gwardia.
Myślą o PlusLidze
We Wrocławiu budują solidne fundamenty pod drużynę, która powróci do rywalizacji w najwyższej klasie rozgrywkowej. 3-krotny zdobywca mistrzowskiego tytułu po raz ostatni w elicie występował w sezonie 2006/2007. W ostatnich latach klimat dla siatkówki w stolicy Dolnego Śląska robi się coraz lepszy. Działacze sukcesywnie budują drużynę o przyciągają sponsorów.
W ubiegłym sezonie największe wsparcie płynęło od firmy KFC, natomiast w tym jej miejsce, jako partnera tytularnego, zajmą zakłady bukmacherskie eWinner.
– Jesteśmy przekonani, że eWinner Gwardia Wrocław wróci do najwyższej klasy rozgrywkowej, a my jesteśmy dumni mogąc w tym pomóc. Stając się sponsorem tytularnym organizacji przygotujemy dla kibiców szereg promocji i aktywacji, dzięki którym lepiej poznają naszą markę. Markę, która jak Gwardia, mierzy wysoko, rozwija się i dynamicznie wchodzi w polski rynek zakładów bukmacherskich. Uważamy, że ten sponsoring pokaże, jak świetnie dobierać do współpracy marki, które tworzą niejako synergię wizerunkową i marketingową – mówi Grzegorz Nowak, prezes firmy eWinner.
Nie tylko eWinner
Prezesi Gwardii mogli ogłosić nie tylko jedną dobrą wiadomość dla kibiców. W gronie sponsorów klubu pozostanie także firma Militaria.pl.
– Przed rokiem, gdy Gwardia rozpoczęła nowy rozdział w swojej historii, mówiliśmy że naszą współpracę traktujemy długofalowo. Dlatego, pomimo tego, że świat sportu zmienił się ostatnio ze względu na ogłoszoną pandemię, wciąż chcemy budować siatkówkę we Wrocławiu i dotrzymać raz danego słowa. Nie wiadomo oczywiście jak będą wyglądać rozgrywki za pół roku, ale Gwardia swoim profesjonalizmem udowadnia, że jest partnerem z którym warto współpracować i dostarczać emocje kibicom – stwierdził Tomasz Szulc, wiceprezes zarządu Militaria.pl.
źródo: informacja prasowa