Zbliża się Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ 2020. Wygraj wejściówkę
Już tylko kilka dni zostało do najważniejszego wydarzenia dla branży sportowej w Polsce – zapraszamy na Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ 2020, które odbędzie się 17-18 września w Centrum Olimpijskim PKOl w Warszawie, a także formie streamingu! Forum SPORTBIZ to nie tylko największa konferencja dotycząca marketingu sportowego, sponsoringu czy zarządzania sportem w naszym kraju. To […]
Już tylko kilka dni zostało do najważniejszego wydarzenia dla branży sportowej w Polsce – zapraszamy na Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ 2020, które odbędzie się 17-18 września w Centrum Olimpijskim PKOl w Warszawie, a także formie streamingu!
Forum SPORTBIZ to nie tylko największa konferencja dotycząca marketingu sportowego, sponsoringu czy zarządzania sportem w naszym kraju. To również pierwsze takie spotkanie dla środowiska sportowego po epidemii koronawirusa. W ramach wydarzenia odbędą się m.in. debaty i panele eksperckie dotyczące wyzwań związanych ze sponsoringiem sportu, rynku sportowych praw telewizyjnych, czy też promocji sportu i aktywności fizycznej wśród dzieci i młodzieży. Natomiast w trakcie konferencji o najciekawszych rozwiązaniach i najnowszych trendach w marketingu sportowym czy sponsoringu opowiadać będą znakomici prelegenci kraju, a także międzynarodowi eksperci.
O potencjale sponsoringu, wyzwaniach i szansach z nim związanych pierwszego dnia wydarzenia dyskutować będą m.in. przedstawiciele Totalizatora Sportowego, Grupy LOTOS czy ENEA S.A., z kolei o zmianach na rynku telewizyjnym rozmawiać będą Marcin Animucki, prezes Ekstraklasy S.A., a także Marek Szkolnikowski, Marian Kmita, Michał Kołodziejczyk i Krzysztof Świergiel, czyli osoby odpowiedzialne za największe telewizje sportowe w Polsce – TVP Sport, Polsat Sport, Canal+ oraz Eleven Sport. Nie zabraknie wystąpień gwiazd sportu – o promocji sportu wśród dzieci i młodzieży opowiadać będzie m.in. Monika Pyrek, wraz z przedstawicielami Ministerstwa Sportu czy doktorem Łukaszem Panfilem.
Podczas drugiego dnia wydarzenia uczestnicy poznają globalne trendy w marketingu sportowym i komunikacji poprzez sport, a swoim doświadczeniem podzielą się prelegenci współpracujący m.in. z Borussią Dortmund, Premier League, La Ligą, NBA czy Żalgirisem Kowno. Interesujące treści znajdą dla siebie przedstawiciele organizacji sportowych, ale także sponsorzy sportu czy samorządowcy, którzy w dużej mierze odpowiadają za rozwój i promocję sportu na szczeblu lokalnym.
Wydarzenie zwieńczy XVI Gala Sportu i Biznesu, podczas której wręczone zostaną Nagrody Biznesu Sportowego – prestiżowe DEMESy, które uhonorują najlepsze i najważniejsze projekty w marketingu sportowym w 2019 roku, w takich kategoriach jak Sponsor Sportu, Sportowy Wizerunek, Organizacja Sportowa czy Kampania Marketingowa.
Partnerami wydarzenia są m.in. Grupa LOTOS, Totalizator Sportowy i ENEA S.A. Patronat Honorowy nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Sportu, a Partnerem Medialnym jest TVP Sport oraz SportMarketing.pl.
Wygraj wejściówkę!
Dla czytelników portali Interplay.pl i Sportmarketing.pl przygotowany został specjalny konkurs, w którym można wygrać wejściówkę na Forum SPORTBIZ – napiszcie nam wiadomość mailową z uzasadnieniem, dlaczego to właśnie Wy powinniście wziąć udział w wydarzeniu, a najciekawszą odpowiedź wspólnie z organizatorami nagrodzimy udziałem w Forum.
Na odpowiedzi czekamy do poniedziałku 14 września, do godziny 12:00. Ślijcie je na adres: redakcja@www.sportmarketing.pl.
Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie www.sportbizforum.com.