Warta Poznań opublikowała „Plan rozwoju 2020-2023”
Beniaminek PKO BP Ekstraklasy myśli o przyszłości. Warta Poznań stworzyła plan rozwoju na najbliższe trzy lata. Klub ze stolicy Wielkopolski uczciwie podsumował swoje wady, zalety oraz szanse oraz sformułował kierunek w jakim chce podążać. Lepsze czasy – Będę dążył do budowy silnej poznańskiej marki, która wykracza poza sport i angażuje społeczność miasta i regionu. Proponuję […]
Beniaminek PKO BP Ekstraklasy myśli o przyszłości. Warta Poznań stworzyła plan rozwoju na najbliższe trzy lata. Klub ze stolicy Wielkopolski uczciwie podsumował swoje wady, zalety oraz szanse oraz sformułował kierunek w jakim chce podążać.
Lepsze czasy
– Będę dążył do budowy silnej poznańskiej marki, która wykracza poza sport i angażuje społeczność miasta i regionu. Proponuję Wam włączenie się w ten ekscytujący projekt. Chcemy doprowadzić do zmiany myślenia o roli klubu piłkarskiego. W dobie, kiedy wszystko kręci się wokół kosmicznie wysokich budżetów i osiąganiu wyników niemal za wszelką cenę, proponujemy inną – ludzką – skalę patrzenia na futbol – od takich słów Bartłomieja Farjaszewskiego, właściciela Warty Poznań, rozpoczyna się nowo powstały plan rozwoju, który określa kierunek, w jakim ma zmierzać klub.
Dwukrotni mistrzowie Polski określili swoje silne i słabe strony. Do atutów należy między innymi historia, rodzinna atmosfera, bezpieczeństwo i neutralne stosunki z innymi drużynami. W raporcie mowa o wizerunku klubu przyjacielskiego oraz budzącego sympatię. Pośród minusów wymienia się niedobory infrastrukturalna, standardy pracy w fazie rozwoju czy brak siedziby z prawdziwego zdarzenia.
Warta swoich szans upatruje między innymi w obecnym wyniku sportowym, braku negatywnych emocji wokół klubu czy kształtowaniem się nowej organizacji. Zagrożeniem zaś jest wizerunek „klubu po przejściach” z niedostateczną liczbą pracowników, która nie może grać na własnym stadionie.
Pełen raport dostępny jest w tym miejscu.