Królewskie i Legia Warszawa razem na dłużej
Piwo Królewskie i Legia Warszawa kontynuują współpracę zapoczątkowaną w 2004 roku. Przedstawiciele mistrza Polski i najbardziej rozpoznawalnej warszawskiej marki piwnej podpisali umowę sponsoringową na kolejne trzy sezony. Razem od 2004 Nowa umowa to naturalna kontynuacja trwającej nierozerwalnie od 16 lat współpracy dwóch warszawskich liderów, bez których trudno wyobrazić sobie stolicę: piwa o warszawskich korzeniach, pioniera […]
Piwo Królewskie i Legia Warszawa kontynuują współpracę zapoczątkowaną w 2004 roku. Przedstawiciele mistrza Polski i najbardziej rozpoznawalnej warszawskiej marki piwnej podpisali umowę sponsoringową na kolejne trzy sezony.
Razem od 2004
Nowa umowa to naturalna kontynuacja trwającej nierozerwalnie od 16 lat współpracy dwóch warszawskich liderów, bez których trudno wyobrazić sobie stolicę: piwa o warszawskich korzeniach, pioniera sprzedaży na lokalnym rynku oraz najbardziej utytułowanego klubu piłkarskiego w Polsce.
– Sponsoring warszawskiego Klubu jest częścią długofalowej strategii marki i będzie kontynuowany przez kolejne trzy lata. W ramach współpracy marka obecna jest na stadionie, na koszulkach piłkarzy i wśród kibiców – mówi Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, dyrektor marketingu Grupy Żywiec, właściciela marki Królewskie. – Wraz z Klubem i jego fanami celebrujemy osiągnięcia sportowe drużyny. Aktywnie promujemy też Klub i naszą współpracę na rynku – dodaje.
Tym razem na rękawkach
Co roku Królewskie angażuje się w liczne akcje i projekty wspierające stołeczną drużynę, skierowane do kibiców Klubu i mieszkańców Warszawy. Logotyp marki od obecnego sezonu będzie eksponowany na rękawku koszulki meczowej. Do tej pory znajdował się z tyłu trykotów.
– Współpraca z Królewskim to przykład bardzo wyjątkowej w polskim sponsoringu sportowym relacji, która rozpoczęła się kilkanaście lat temu. Relacje między partnerami scalają nie tylko wspólne cele biznesowe, ale przede wszystkim tradycje i wartości blisko związane z Warszawą. Cieszymy się, że kontynuujemy umowę ze sponsorem, który w trudnych czasach, w jakich przyszło nam obecnie funkcjonować, okazał swoje wyjątkowe zaangażowanie i wsparcie – mówi Maciej Szewczyk, dyrektor B2B sales w Legii Warszawa.
Nowa umowa między partnerami pozwoli na realizację kolejnych projektów i inicjatyw dedykowanych kibicom Legii i mieszkańcom Warszawy.
źródło i foto: informacja prasowa / Legia Warszawa