Lech pokazał nowe koszulki. Kibice podzieleni
Lech Poznań zaprezentował stroje meczowe na sezon 2020/21. Po ogłoszeniu sponsora głównego, na trykotach ponownie zagościła firma STS. Kibice są podzieleni co do oceny projektów. Premiera Poznański klub od środowego poranka zadbał o budowanie napięcia podczas premiery koszulek. Dziennikarze piszący o klubie otrzymali fragmenty układanki, które po połączeniu stworzyły projekt nowej koszulki. Tak prezentują się […]
Lech Poznań zaprezentował stroje meczowe na sezon 2020/21. Po ogłoszeniu sponsora głównego, na trykotach ponownie zagościła firma STS. Kibice są podzieleni co do oceny projektów.
Premiera
Poznański klub od środowego poranka zadbał o budowanie napięcia podczas premiery koszulek. Dziennikarze piszący o klubie otrzymali fragmenty układanki, które po połączeniu stworzyły projekt nowej koszulki.
Tak prezentują się stroje lechitów na najbliższy sezon:
źródło: sklep.lechpoznan.pl
Let’s all do the Poznań
Kluczowym elementem, na który postawił Lech, był herb Poznania, który jest wtłoczony na przodzie koszulek. Klub promuje sprzedaż nowych strojów hasłem „Let’s all do the Poznań”.
Każdy z wariantów koszulki kosztuje 249,90 złotych przed spersonalizowaniem.
Kibice podzieleni
Nie wszystkim fanom do gustu przypadły zaprezentowane projekty. Najwięcej emocji wzbudził trzeci komplet strojów, na którym herb Kolejorza jest pomarańczowy. To trend, za którym podąża coraz więcej zespołów z topowych lig przy swoich alternatywnych strojach.
Głównym zarzutem fanów jest zmiana barw przy jednoczesnym utrzymaniu kolorystyki loga sponsora – STS – na koszulkach domowej oraz wyjazdowej.
Krytyczne posty dotyczące koszulek zamieściły Stowarzyszenie Kibiców Kolejorza oraz Lech Poznań Ultras. Druga z grup zachęciła do bojkotu strojów.
źródło: lechpoznan.pl
zdjęcie: kadr z filmu promocyjnego