Orlen sponsorem strategicznym Wisły Płock
PKN Orlen po raz kolejny został sponsorem strategicznym Wisły Płock. Logo koncernu paliwowego przez kolejny sezon będzie znajdować się na koszulkach zespołu. PKN Orlen powrócił do sponsorowania piłkarzy nożnych Wisły Płock przed rozpoczęciem sezonu 2016/2017. Koncern do 2007 roku był właścicielem Klubu. Po przerwie powrócił do współpracy z Wisłą Płock zostając w 2016 roku sponsorem […]
PKN Orlen po raz kolejny został sponsorem strategicznym Wisły Płock. Logo koncernu paliwowego przez kolejny sezon będzie znajdować się na koszulkach zespołu.
PKN Orlen powrócił do sponsorowania piłkarzy nożnych Wisły Płock przed rozpoczęciem sezonu 2016/2017. Koncern do 2007 roku był właścicielem Klubu. Po przerwie powrócił do współpracy z Wisłą Płock zostając w 2016 roku sponsorem głównym, a od 2018 sponsorem strategicznym Wisły Płock. W ramach wcześniejszych umów piłkarze promowali między innymi największy w Polsce program lojalnościowy – VITAY oraz inne marki z Grupy Orlen.
– Wypracowaliśmy wspólnie z klubem Wisła Płock korzystne warunki współpracy w nowym sezonie. Zaangażowanie Koncernu to odpowiedź na potrzeby Klubu i kibiców. PKN Orlen chce promować sukcesy zawodników, tak aby dalej stwarzać im jak najlepsze warunki do wytężonej pracy i osiągania kolejnych sportowych sukcesów – powiedział Zbigniew Leszczyński, członek zarządu PKN ORLEN ds. rozwoju i reprezentant koncernu w Radzie Nadzorczej Wisły Płock.
– W najbliższym sezonie chcemy osiągnąć lepsze wyniki sportowe niż w poprzednich rozgrywkach. Dlatego przedłużenie współpracy z tak rozpoznawalną marką jak PKN ORLEN to ważne wydarzenie dla Klubu. Oznacza nie tylko gwarancję dla funkcjonowania i codziennej działalności, ale także daje szansę na rozwój Wisły Płock. To także wyzwanie. Zrobimy wszystko, aby mecze kończyły się zwycięsko, a kibicie mogli oglądać niezapomniane sportowe widowiska – mówi Tomasz Marzec, prezes Wisły Płock.
źródło: informacja prasowa