13.08.2020 20:17

Zakłady bukmacherskie Fortuna sponsorem tytularnym Pucharu Polski

Fortuna Puchar Polski – tak przez najbliższe cztery sezony będą nazywać się piłkarskie rozgrywki o krajowe trofeum. Zakłady bukmacherskie Fortuna zastąpiły Totolotek, inną firmę z branży, w roli sponsora tytularnego zmagań. – Cieszy mnie, że współpraca pomiędzy Fortuną a PZPN rozwija się i będzie kontynuowana w ramach sponsoringu rozgrywek o tak bogatej tradycji i silnej pozycji […]

Udostępnij
Zakłady bukmacherskie Fortuna sponsorem tytularnym Pucharu Polski

Fortuna Puchar Polski – tak przez najbliższe cztery sezony będą nazywać się piłkarskie rozgrywki o krajowe trofeum. Zakłady bukmacherskie Fortuna zastąpiły Totolotek, inną firmę z branży, w roli sponsora tytularnego zmagań.

– Cieszy mnie, że współpraca pomiędzy Fortuną a PZPN rozwija się i będzie kontynuowana w ramach sponsoringu rozgrywek o tak bogatej tradycji i silnej pozycji jak Puchar Polski. Po objęciu patronatu nad Fortuna 1. Ligą przed dwoma laty, teraz robimy kolejny wspólny krok w kierunku popularyzacji polskiej piłki – stwierdził Konrad Komarczuk, prezes zarządu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.

W ramach współpracy sponsoringowej Fortuna uzyskała prawa posługiwania się tytułem sponsora tytularnego Pucharu Polski i nazwą rozgrywek Fortuna Puchar Polski. Zakłady bukmacherskie mają także prawa do wykorzystania we własnej komunikacji marketingowej oficjalnego logotypu Pucharu Polski.

 

Marka będzie obecna na nośnikach reklamowych podczas meczów, rękawach i frontach koszulek zawodników biorących udział w rozgrywkach i podczas innych wydarzeń związanych z rozgrywkami o Puchar Polski. Umowa będzie obowiązywać do 31 maja 2024 roku.

– Niedawno przedłużyliśmy umowę dotyczącą transmisji meczów w telewizji Polsat do końca sezonu 2023/2024, a teraz mamy przyjemność ogłosić nowego sponsora tytularnego. Partnerstwo ze spółką Fortuna to strategiczne przedsięwzięcie. Jesteśmy przekonani, że z tak solidnym i sprowadzonym  partnerem będziemy dalej budowali prestiż i unikalność rozgrywek przez co najmniej cztery najbliższe sezony – przyznał Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

Branżowa zmiana

Przez ostatnie sezonu bukmacherem, który prężnie współpracował z PZPN przy rozgrywkach o krajowy puchar był Totolotek. Od sezonu 2017/18 był oficjalnym partnerem Pucharu Polski, a w lutym 2019 współpracę rozszerzono. Wówczas bukmacher stał się sponsorem tytularnym.

Co ciekawe, wszystkie komunikaty prasowe po zawarciu umowy informowały, że współpraca PZPN i Totolotka będzie obowiązywać do końca sezonu 2020/21.

Źródło: laczynaspilka.pl

Udostępnij
Miłosz Marek

Miłosz Marek