Zakłady bukmacherskie Fortuna sponsorem tytularnym Pucharu Polski
Fortuna Puchar Polski – tak przez najbliższe cztery sezony będą nazywać się piłkarskie rozgrywki o krajowe trofeum. Zakłady bukmacherskie Fortuna zastąpiły Totolotek, inną firmę z branży, w roli sponsora tytularnego zmagań. – Cieszy mnie, że współpraca pomiędzy Fortuną a PZPN rozwija się i będzie kontynuowana w ramach sponsoringu rozgrywek o tak bogatej tradycji i silnej pozycji […]
Fortuna Puchar Polski – tak przez najbliższe cztery sezony będą nazywać się piłkarskie rozgrywki o krajowe trofeum. Zakłady bukmacherskie Fortuna zastąpiły Totolotek, inną firmę z branży, w roli sponsora tytularnego zmagań.
– Cieszy mnie, że współpraca pomiędzy Fortuną a PZPN rozwija się i będzie kontynuowana w ramach sponsoringu rozgrywek o tak bogatej tradycji i silnej pozycji jak Puchar Polski. Po objęciu patronatu nad Fortuna 1. Ligą przed dwoma laty, teraz robimy kolejny wspólny krok w kierunku popularyzacji polskiej piłki – stwierdził Konrad Komarczuk, prezes zarządu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.
W ramach współpracy sponsoringowej Fortuna uzyskała prawa posługiwania się tytułem sponsora tytularnego Pucharu Polski i nazwą rozgrywek Fortuna Puchar Polski. Zakłady bukmacherskie mają także prawa do wykorzystania we własnej komunikacji marketingowej oficjalnego logotypu Pucharu Polski.
„To tysiące drużyn, to setki meczyków. To jeden co nie wszedł, więc obstaw puchara!” #FortunaPucharPolski pic.twitter.com/SPuk3T8t3J
— eFortuna.pl (@eFortunapl) August 13, 2020
Marka będzie obecna na nośnikach reklamowych podczas meczów, rękawach i frontach koszulek zawodników biorących udział w rozgrywkach i podczas innych wydarzeń związanych z rozgrywkami o Puchar Polski. Umowa będzie obowiązywać do 31 maja 2024 roku.
– Niedawno przedłużyliśmy umowę dotyczącą transmisji meczów w telewizji Polsat do końca sezonu 2023/2024, a teraz mamy przyjemność ogłosić nowego sponsora tytularnego. Partnerstwo ze spółką Fortuna to strategiczne przedsięwzięcie. Jesteśmy przekonani, że z tak solidnym i sprowadzonym partnerem będziemy dalej budowali prestiż i unikalność rozgrywek przez co najmniej cztery najbliższe sezony – przyznał Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
Branżowa zmiana
Przez ostatnie sezonu bukmacherem, który prężnie współpracował z PZPN przy rozgrywkach o krajowy puchar był Totolotek. Od sezonu 2017/18 był oficjalnym partnerem Pucharu Polski, a w lutym 2019 współpracę rozszerzono. Wówczas bukmacher stał się sponsorem tytularnym.
Co ciekawe, wszystkie komunikaty prasowe po zawarciu umowy informowały, że współpraca PZPN i Totolotka będzie obowiązywać do końca sezonu 2020/21.
Źródło: laczynaspilka.pl