24.02.2012 11:53

Media Markt liczy na Euro

Zapowiadana od dawna kampania marketingowa sieci sklepów Media Markt szydzi z innych sponsorów związanych ze sportowym środowiskiem.

\"\"Sklep oferujący głównie sprzęt elektroniczny nie jest oficjalnym sponsorem Euro 2012. Mimo to, sieć zarobi na Mistrzostwach Europy przygotowując w najbliższych ofertach produkty, które przydadzą się podczas oglądania rozgrywek. Akcja prowadzona jest pod hasłem: "Nie sponsorujemy gwiazdorów futbolu! Sponsorujemy kibiców!"

– Najnowsza kampania Media Markt to prowokujące szyderstwo z polskiej "gorączki" sponsoringu za wszelka cenę. Największa sieć sklepów z elektroniką użytkową nie zamierza ogrzewać się odbitym blaskiem mistrzostw i z szacunku dla swoich Klientów przekazuje im prosty komunikat i przejrzystą ofertę: naprawdę niskie ceny – mówi szefowa marketingu Media Markt, Ewelina Piątek.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing