Nowy sponsor Tour de Pologne
Tour de Pologne UCI World Tour pozyskał nowego sponsora oficjalnego.
Polski narodowy wyścig kolarski rozpoczyna współpracę z firmą Drutex. W 2020 roku przedsiębiorstwo będzie sponsorem oficjalnym klasyfikacji „Zwycięzca Etapu”, a także „Oficjalnym Partnerem Logistycznym” wyścigu.
– Bardzo się cieszę z zaangażowania firmy Drutex w Tour de Pologne. To firma z moich rodzinnych Kaszub, a z prezesem Leszkiem Gierszewskim znam się od wielu lat. Stworzył on od podstaw firmę, która jest dziś, tak jak Tour de Pologne, marką szanowaną na całym świecie. Cieszę się, że możemy współpracować na najwyższym poziomie i jestem przekonany, że współpraca ta przyniesie same korzyści – powiedział Czesław Lang, dyrektor generalny Tour de Pologne.
77. Tour de Pologne odbędzie się w dniach 5-9 sierpnia i będzie pierwszym etapowym wyścigiem UCI World Tour po przerwie związanej z epidemią koronawirusa. Najlepsi kolarze świata wystartują ze Stadionu Śląskiego, aby po pięciu etapach zafiniszować w Krakowie. 77. Tour de Pologne będzie rozgrywany w stulecie urodzin Jana Pawła II.
– Nasza firma działa na rynku 35 lat. A prowadzenie biznesu czasami przypomina wyczerpujący, długodystansowy wyścig kolarski. Raz jest z górki, raz pod górkę. Generalnie trzeba cały czas dbać o formę i trzymać się czołówki. Tylko tacy zawodnicy mogą liczyć na sukces. I my takim zawodnikiem jesteśmy. Dynamicznie, ale na zdrowych podstawach, rozwijamy firmę, zdobywamy nowe rynki i klientów. Dzięki temu możemy i chcemy pomagać. Od lat podejmujemy szerokie działania związane ze wsparciem i promocją sportu, zarówno na poziomie lokalnym, jak i ogólnokrajowym. Zaangażowanie w tak spektakularne przedsięwzięcie z ogromną tradycją, to dla nas niezwykle prestiżowy projekt. Jesteśmy dumni, że możemy w nim uczestniczyć i wesprzeć organizatorów, a jednocześnie promować polski sport na świecie – mówi Leszek Gierszewski, prezes i twórca firmy.