PGE Skra stworzyła aplikację mobilną dla swoich kibiców
Aplikacja mobilna PGE Skry Bełchatów to kolejna forma ułatwienia kontaktu z kibicami. Od dziś po jednym kliknięciu w telefonie będą mogli znaleźć wszystkie informacje o swoim klubie.
W aplikacji są też odnośniki do systemu biletowego, klubowego sklepu czy programu punktowego iSKRA.
W aplikacji będzie można zapoznać się też z pomeczowymi materiałami – zarówno tekstowymi, jak i galeriami oraz video. Znajdą się również wszystkie kanały social media PGE Skry w jednym miejscu – tak, by na bieżąco sprawdzać klubowe posty na Facebooku, Instagramie, Twitterze, Spotify czy LinkedIn.
O najciekawszych informacjach i nowościach kibice będą informowani za pomocą powiadomień push, dzięki którym po jednym kliknięciu przejdą do aplikacji i zapoznają się z newsem, galerią czy inną formą multimedialną.
– W czasach, gdy w zasadzie nie rozstajemy się z telefonami komórkowymi czy innymi urządzeniami mobilnymi i w dobie tak szybko rozprzestrzeniających się informacji, aplikacja mobilna klubu sportowego to “must have”. W obecnych czasach chcemy być jak najbliżej kibiców oraz mieć z nimi jak najlepszy kontakt. Mamy nadzieję, że nowa forma przypadnie fanom do gustu – mówi Konrad Piechocki, prezes zarządu KPS Skra Bełchatów S.A.
– PGE Skra Bełchatów jako jeden z pierwszych klubów w Polsce wprowadził na rynek aplikację mobilną, bo przypomnę, że w 2012 roku korzystaliśmy z podobnego projektu przy okazji Final Four w Łodzi. Dziś ponownie wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych fanów oraz panującym trendom – umożliwiamy dostęp do kolejnego dedykowanego kanału komunikacji. Co ważne, będzie on systematycznie rozwijany w oparciu o nowym sezon siatkarski, a przede wszystkim bazując na opinii naszych kibiców o samej aplikacji – dodaje Tomasz Koprowski, dyrektor marketingu klubu.
– Aplikacje sportowe jeszcze bardziej zbliżają kluby i kibiców, więc to naturalne że zyskują w tej chwili na popularności. Cieszymy się, że mamy swój udział w digitalizacji tego sektora rynku. PGE Skra zgłosiła się do nas jako jedna z pierwszych z takim pomysłem, ale biorąc pod uwagę trendy na tym rynku przypuszczam, że tego typu produkty wkrótce staną się standardem – mówi Damian Urbańczyk, CEO firmy FiveDotTwelve, która stworzyła aplikację.
Aplikacja jest bezpłatna i może ją zainstalować każdy, kto posiada urządzenie z systemem Android lub iOS.