Biedronka + Nike = Polska?
Okazało się, że z reprezentacją Polski najbardziej Polakom kojarzą się takie marki jak Biedronka i Nike. Podobnie jest z samym turniejem mistrzowskim.

25% respondentów odpowiedziało że marką najbardziej kojarzącą się z reprezentacją Polski jest Biedronka. 18% Polaków wskazało Nike, który ubiera polską kadrę narodową w piłce nożnej. Co ciekawe 25% kibiców nie potrafiło wskazać z jaką firmą kojarzy im się reprezentacja Polski.
Lepiej sytuacja wygląda z samymi Mistrzostwami Europy. Po 30% respondentów wskazało takich potentatów jak Adidas i Nike. Duża liczba Polaków wskazała na popularność Orlenu, Coca-Coli, Warki, Orange i TP. W czołówce wskazań znalazły się także Biedronka, która przebiła o 7% McDonald\’s.
Badania zostały przeprowadzone przez On Board PR i Instytut Badania Opinii Homo Homini, a z ich szczegółowymi wynikami można zazponać się tutaj.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Justyna Gdowska o rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym: to impuls do dalszych działań
Justyna Gdowska zajęła 26. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". – Sądzę, że dla całego środowiska sportowego to ważne zestawienie, motywujące do jeszcze ciekawszych pomysłów, projektów, realizacji. Wyróżnienie w rankingu to zawsze miłe zaskoczenie i docenienie dotychczasowej pracy, a także impuls…



