Miało być 50 sponsorów? Kanclerz dał radę
Jerzy Kanclerz, prezes Abramczyk Polonii Bydgoszcz, obiecał pewne rzeczy i słowa dotrzymał.

Szef przedstawiciela eWinner 1. Ligi Żużlowej zapowiadał jeszcze w zeszłym roku, że po awansie na ten poziom rozgrywkowy celem jest posiadanie grupy 50 sponsorów.
Jak informuje serwis „Polski Żużel”, ten cel udało się osiągnąć. Tak naprawdę klub ciągle pozyskuje nowe wsparcie.
Kanclerz ściągnął między innymi sponsora tytularnego, czyli firmę Abramczyk. Sponsorem głównym jest Miasto Bydgoszcz, a na niższym poziomie zaangażowania cała masa firm, w tym poprzednia, która znajdowała się w nazwie Polonii, czyli ZOOleszcz. Są większe marki jak Hochland, czy Nice, ale i lokalne jak Pizza Mario.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Poznaj Tomka – kibica Widzewa Łódź z zespołem Downa
Takiej historii nie pokazał jeszcze żaden klub w Polsce. Widzew Łódź we współpracy ze swoim sponsorem – firmą bukmacherską STS przygotował w ramach kampanii „Od Serca - #Bliżej” film dokumentalny o wyjątkowym kibicu. Celem produkcji jest ukazanie osób z zespołem Downa.
![Wojciech Pertkiewicz: Energa i Miasto Gdynia to topowi partnerzy Arki Gdynia [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/04/pertkiewicz-768x513.jpg)


