ŁKS ciekawie komunikuje akcje skierowane do kibiców
ŁKS Łódź tuż przed wznowieniem rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy wystartował z akcją „Razem mamy w sam raz tyle…”

W komunikacie klub nawiązuje do tradycji i historii miasta. „Prawdziwy Lodzermensch poza wiedzą i marzeniami musi mieć dobry plan.W związku z tym zorganizowaliśmy akcję „Razem mamy w sam raz tyle…” i bardzo chcemy, żebyście i Wy w nią zainwestowali.” – czytamy w komunikacie. Warto wyjaśnić, iż słowo „Lodzermensch” oznacza mieszkańca Łodzi z końca XIX wieku, którego cechowała pracowitość i wytrwałość oraz duża przedsiębiorczość.
W pierwszej odsłonie ruszyły działania pod hasłem „Karnety – Wracamy do gry” oraz „12 zawodnik”. W tych pierwszych ŁKS zachęca do zakupu pamiątkowych wirtualnych karnetów w cenie 45 zł lub 70 zł.
Z kolei „12 zawodnik” to możliwość nabycia tekturowego „awatara”, który pojawi się na meczach domowych ŁKS. Kibic, który chce, by jego wizerunek znalazł się na trybunach musi zapłacić 70 zł lub 100 zł.
Bardzo przyjemnie prezentują się grafiki do działań klubu. Zamieszczamy je poniżej:

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Tour ministra sportu po Polsce. Wydatki zaskakują
Sławomir Nitras, który od ponad roku pełni funkcję ministra sportu, sporo podróżuje po kraju. Koszt jego wyjazdów wynosi już ponad sto tysięcy złotych. Analizujący polską politykę na portalu X Radosław Karbowski opisał tę sprawę szczegółowo.



![„Górnik Łęczna to spółka akcyjna, stowarzyszenie i fundacja. Chcemy połączyć te podmioty” [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/04/lop-768x511.jpeg)