20.05.2020 17:14

ŁKS ciekawie komunikuje akcje skierowane do kibiców

ŁKS Łódź tuż przed wznowieniem rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy wystartował z akcją „Razem mamy w sam raz tyle…”

ŁKS ciekawie komunikuje akcje skierowane do kibiców

W komunikacie klub nawiązuje do tradycji i historii miasta. „Prawdziwy Lodzermensch poza wiedzą i marzeniami musi mieć dobry plan.W związku z tym zorganizowaliśmy akcję „Razem mamy w sam raz tyle…” i bardzo chcemy, żebyście i Wy w nią zainwestowali.” – czytamy w komunikacie. Warto wyjaśnić, iż słowo „Lodzermensch” oznacza mieszkańca Łodzi z końca XIX wieku, którego cechowała pracowitość i wytrwałość oraz duża przedsiębiorczość.

W pierwszej odsłonie ruszyły działania pod hasłem „Karnety – Wracamy do gry” oraz „12 zawodnik”. W tych pierwszych ŁKS zachęca do zakupu pamiątkowych wirtualnych karnetów w cenie 45 zł lub 70 zł.

Z kolei „12 zawodnik” to możliwość nabycia tekturowego „awatara”, który pojawi się na meczach domowych ŁKS. Kibic, który chce, by jego wizerunek znalazł się na trybunach musi zapłacić 70 zł lub 100 zł.

Bardzo przyjemnie prezentują się grafiki do działań klubu. Zamieszczamy je poniżej:

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński