20.05.2020 11:30

Marka piwa nowym partnerem Kanału Sportowego

Kanał Sportowy – projekt tworzony przez Mateusza Borka, Tomasza Smokowskiego, Michała Pola i Krzysztofa Stanowskiego rozpoczął właśnie długofalową współpracę z marką należącą do Carlsberg Polska.

Marka piwa nowym partnerem Kanału Sportowego

Browar Okocim został sponsorem Hejt Parku, obecnie jednego z najpopularniejszych formatów na kanale. Umowa została zawarta na okres 6 miesięcy. Jest w niej opcja przedłużenia na rok sportowy 2021. Pierwszy odcinek w nowej odsłonie wyemitowano 5 maja.

Dotychczasowa nazwę zmieniono na „Hejt Park w Dobrym Składzie”. Zmiany zaszły również w scenografii, a dobrze znane studio Kanału Sportowego nabrało nieco pubowego charakteru. Pojawiły się w nim elementy sygnowane logiem partnera. W centralnym miejscu stanęła beczka z nalewakiem, a tło zostało podświetlone na zielono.

Nowym stałym elementem programu będzie pytanie o „Dobry Skład”. Usłyszy je każdy z gości programu.

– Takie projekty jak Kanał Sportowy pokazują, że nawet w momencie zawieszenia wydarzeń sportowych istnieje dobry obszar do promocji marki poprzez sport. Brak wydarzeń sportowych nie oznacza, że kibice znikają. Oni nadal potrzebują informacji i rozrywki, które we właściwych proporcjach Kanał Sportowy zapewnia – podkreśla Marek Buklarewicz, CEO agencji Sport Brokers, która odpowiada za obsługę reklamową Kanału Sportowego.

Markę Okocim w tej kampanii reprezentują Reprise Digital i Initiative Media z rodziny IPG Mediabrands.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński