TŻ Ostrovia zwraca się do kibiców o pomoc
Wystartowała akcja #ratujMYżużel #OSTROpoSWOJE prowadzoną przez TŻ Ostrovię, klub występujący w eWinner 1. Lidze Żużlowej.
Jednym z jej elementów będzie zbiórka funduszy na serwisie zrzutka.pl. Pojawią się też nagrody dla tych, którzy zdecydują się na znaczące wsparcie.
„Póki co, staramy się zbudować budżet na sezon 2020 w zupełnie nowych okolicznościach, bez wpływów z dnia meczowego, które stanowiły bardzo ważną część klubowych finansów. Podjęliśmy trudną decyzję o starcie w sezonie 2020 w eWinner 1. Lidze Żużlowej, zakładając brak wpływów z biletów. Bez Was możemy nie dojechać do końca rozgrywek. Brzmi to brutalnie, ale jesteśmy z Wami szczerzy. Tylko wspólnymi siłami możemy uratować żużel w Ostrowie, który jest bliski sercu dziesiątkom tysięcy kibiców w południowej Wielkopolsce” – czytamy w liście klubu do fanów.
Klub występujący pod nazwą Arged Malesa TŻ Ostrovia w działania promocyjne akcji zaangażował znanych ostrowian oraz sponsorów, ale może do działań dołączyć każdy poprzez dedykowane grafiki, które kibice mogą udostępniać w mediach społecznościowych.
Ostrovia zachęca też do kupna wirtualnych karnetów. Takie cegiełki są w cenach 10, 20, 50 i 100 złotych. Dodatkowo każda osoba, która wyrazi na to zgodę, kupując „wejściówkę” za 100 zł otrzyma w zamian własny wizerunek na trybunach Stadionu Miejskiego. – Kibice nie mogą póki co być z nami fizycznie, ale duchowo jak najbardziej. Dzięki temu, będą mogli zobaczyć się w telewizji i poczuć dumę z tego, że wspierają ukochany klub – mówi Radosław Strzelczyk, prezes TŻ Ostrovia.