Kanały sportowe w kwietniu notowały spadki
Kwiecień to nie był najlepszy czas dla mediów sportowych, szczególnie telewizji. Większość stacji zanotowała duże spadki.
Taka sytuacja jest rzecz jasna związana z pandemią koronawirusa i wstrzymaniem wielu imprez sportowych. To doprowadziło do braku relacji na żywo, co stanowi główną siłę dla sportowych kanałów.
Według raportu serwisu „Wirtualne Media” najlepiej poradziła sobie TVP Sport, której udział wyniósł 0,23 procenta. Jednakże, względem analogicznego okresu w 2019 roku mam tu do czynienia ze zmniejszeniem się aż o 67,61 procenta.
Na drugim stopniu podium znalazł się Polsat Sport z udziałem 0,18 procenta. Na trzeci miejscu, i tu mamy duży awans, wskoczył z ósmej lokaty Extreme Sports. Wynik stacji w kwietniu to 0,05 procenta.
Zarazem, według danych Nielsen Audience Measurement, sumaryczny rynkowy udział wyniósł 0,77 procenta.
W grupie komercyjnej (16-49) także na czele znalazła się TVP Sport z udziałem 0,19 procenta. Na pozycję nr 2 awansował Extreme Sports (0,06%), a podium zamknął Polsat Sport (0,06%).