21.02.2012 15:34

Pepsi ciągle z Legią

Pepsi rozszerza swoją współpracę z Legią Warszawa. Tym razem koncern został partnerem Fundacji Akademia Piłkarska należącej do klubu. Są już efekty.


W ramach współpracy w sprzedaży pojawi się limitowana edycja puszek z napojem, która reklamować ma działalność Fundacji. 10% zysków z ich sprzedaży trafi na konto piłkarskiej akademii.

Akcja ma charakter regionalny i prowadzona będzie w granicach aglomeracji warszawskiej i wybranych regionów Mazowsza. Sugerowana cena detaliczna ustalona została na kwotę 1,69 zł.

– Chcieliśmy, aby mechanizm akcji był transparentny. 10% zysku ze sprzedaży limitowanej edycji puszek Pepsi przekażemy na rzecz Fundacji Akademia Piłkarska Legii Warszawa. Im więcej puszek kupią nasi konsumenci, tym większe będzie wsparcie dla Akademii. Każdy może mieć osobisty wkład w rozwój młodych piłkarzy, którzy w przyszłości mają szansę osiągnąć sukces w zawodowym futbolu – stwierdził menadżer marketingu PepsiCo, Marek Kołtonik.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing