Jagiellonia stawia na smak
Polskie kluby piłkarskie, choć pandemia trwa, starają się walczyć o nowych partnerów. Jagiellonia Białystok zyskała właśnie nowe wsparcie.
Umowę zawarto z firmą Roleski, która trudni się wytwarzaniem i sprzedażą różnego rodzajów musztard, sosów, ketchupów, czy marynat.
– Jesteśmy zadowoleni, że będziemy współpracowali z Jagiellonią – mówi w rozmowie z oficjalną stroną klubową Piotr Szablowski, członek zarządu przedsiębiorstwa. – Chcielibyśmy, aby obie strony były usatysfakcjonowane. Rozważamy rozszerzenie współpracy także w dalszym okresie.
Każdy Partner jest dla nas niezwykle ważny. Cieszę się, że firma Roleski także dostrzega korzyści płynące z reklamy poprzez sport. Pomimo, że w najbliższym czasie rozgrywki będą odbywały się bez udziału publiczności, reklama podczas meczów nadal jest bardzo cenna. Mam nadzieję, że współpraca przyniesie naszemu nowemu partnerowi dużo korzyści – dodaje Agnieszka Klim, dyrektor ds. marketingu Jagiellonii.