Bank szybuje wysoko z Sebastianem Kawą
Najbardziej utytułowany pilot szybowcowy w historii, 15-krotny mistrz świata w szybownictwie, ponownie pojawił się w kampanii Banku Pekao SA.

Sebastian Kawa w nowym spocie promującym aplikację PeoPay, dzięki której można korzystać z wielu usług. Co ciekawe, kampanię zrealizowano w sposób zdalny. Ambasador firmy filmował i nagrywał się sam pod zdalnym nadzorem operatora, reżysera i agencji.
W domu, który na czas realizacji kampanii stał się planem filmowym, zapewniono szczególne warunki bezpieczeństwa. Między innymi: przeprowadzono ozonowanie, dezynfekcję sprzętu filmowego i oświetleniowego, scenografii, dostarczano bezdotykowo garderobę, artykuły spożywcze. Do przygotowania planu dopuszczano w turach osoby, które wyposażono w maseczki, rękawiczki jednorazowe oraz płyn do dezynfekcji.
Kampania wystartowała 5 maja. Kreacje obejmują kampanię telewizyjną (spot 30” i 15” z wariantami) oraz kampanię w internecie i social mediach. Za komunikację, kreację i realizację odpowiada Saatchi & Saatchi, za działania digitalowe agencja Sales & More, za social media Performance Media, a za planowanie i zakup mediów offline – Fullsix Media.
Filmy wyreżyserował Maciej Kowalczuk, a zrealizował dom produkcyjny Tank. Za postprodukcję odpowiada Prodigious.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Żałoba narodowa 26 kwietnia. Co z sobotnimi wydarzeniami sportowymi?
Mecze najwyższych klas rozgrywkowych w Polsce (PKO BP Ekstraklasa i Betclic 1 liga), zaplanowane na najbliższą sobotę, odbędą się zgodnie z planem. Po decyzji prezydenta Andrzej Duda, którzy ogłosił, że 26 kwietnia będzie dniem żałoby narodowej z uwagi na pogrzeb papieża Franciszka, pojawiło się wiele wątpliwości, jednak kibice nie muszą…



