ŁKS w końcu się doczekał. Nie chodzi o stadion
Łódzki Klub Sportowy latem 2019 roku powrócił po latach na najwyższy piłkarski szczebel ligowy. Do czasu pandemii wiodło mu się raczej przeciętnie.
Zresztą nie tylko na boisku. Trudno uwierzyć, by ekstraklasowiec nie dysponował sklepem internetowym. A jednak tak było. Naziemny funkcjonuje w obrębie Stadionu Miejskiego przy Alei Unii Lubelskiej 2. Gdy nastał czas izolacji wielu ligowców robiło promocje na swoje produkty i sprzedawało je on-line. ŁKS nie miał jak.
Teraz w końcu się to zmieniło. Klub we współpracy z R-GOL.com, czyli swoim partnerem technicznym, oficjalnie otworzył się na handel internetowy. Ten ruch skomentował prezes ŁKS, Tomasz Salski: – Przypomnę, że to firma z polskim kapitałem, która nie tylko świetnie sprawdza się jako dystrybutor największych światowych marek sportowych, ale i z powodzeniem rozwija produkcję sprzętu własnej marki. Liczymy na wieloletnią współpracę, czego dowodem jest jej kolejny etap, czyli ten właśnie sklep internetowy.
Co ważne, w sklepie nie pojawiły się tylko koszulki meczowe, ale i cała kolekcja lifestylowa, szaliki, czy inne gadżety oraz upominki. Zapowiedziano też kolejne produkty.
– Ogromnie cieszymy się, że zostaliśmy operatorem oficjalnego sklepu ŁKS Łódź. Projekt ten wpisuje się idealnie w naszą strategię współpracy z klubem, która od początku zakładała wiele działań niestandardowych. Współpraca rozwija się wzorowo, a projekt sklepu jest tego doskonałym przykładem – powiedział w rozmowie z oficjalną stroną klubową Szczepan Skwarczyński, menadżer ds. marketingu i PR w R-GOL.com.
Warto dodać, że np. domowa koszulka meczowa bez personalizacji kosztuje 219,99 zł.
źr. ŁKS Łódź