T-Mobile Ekstraklasa wygląda lepiej
Gdy firma \"Live Park\" rozpoczynała pracę z T-Mobile Ekstraklasą, widzom nie podobała się oprawa graficzna relacji telewizyjnych. Jak jest teraz?
Od początku obecnego sezonu firma "Live Park" odpowiedzialna jest za produkcję sygnału telewizyjnego dla wszystkich partnerów medialnych Ekstraklasy SA – Canal+, Polsatu i Eurosportu.
Podczas rozgrywek rundy jesiennej kibice narzekali na archaiczną oprawę graficzną oraz kilka innych drobnych usterek. Najwięcej negatywnych opinii znaleźć można było na stronie internetowej Canal+.
Gdy w piątek (17 lutego) ruszała T-Mobile Ekstraklasa, widać było znaczną poprawę. Poprawiono logo rozgrywek, składy drużyn do których dołączono zdjęcia zawodników, czytelność grafiki z wynikiem meczu, czy prezentację statystyk. Dodano także przewijany pasek ze składem obu drużyn na dole ekranu.
– Jest zdecydowanie czytelniej i ładniej. No i co najważniejsze – wreszcie są zdjęcia zawodników przy prezentowaniu składów. Jest też lista nieobecnych, czego też wielu osobom brakowało. – przeczytać można na forach internetowych.
Teraz "Live Park" pracuje nad transmisjami meczów w technologii 3D.