05.05.2020 09:25

Śląsk Wrocław chce wspierać lokalnych przedsiębiorców

Z powodu pandemii koronawirusa wrocławskie i dolnośląskie firmy napotykają wiele problemów. WKS Śląsk Wrocław przygotował dla nich nową formę wsparcia.

fot. Marcin Kubiś

Klub grający w PKO Bank Polski Ekstraklasie rozpoczyna kampanię #WróćDoGry. W jej ramach udostępni lokalnym przedsiębiorcom swoje przestrzenie reklamowe za symboliczną złotówkę.

– Nasz pomysł wynika z poczucia odpowiedzialności. Śląsk Wrocław ma szczególne, emocjonalne znaczenie dla lokalnej społeczności i za swój obowiązek postrzegamy angażowanie się w ważne sprawy i troskę o nasze otocznie – również otoczenie biznesowe. Chcemy wyciągnąć pomocną dłoń do przedsiębiorców, umożliwiając im reklamę za naszym pośrednictwem. Mamy głęboką nadzieję, że w ten sposób przekażemy im impuls do dalszej działalności i być może zbudujemy długotrwałe, wartościowe relacje – podkreśla Michał Mazur, dyrektor marketingu i promocji Śląska Wrocław.

Akcja #WróćDoGry skierowana jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z Wrocławia i z Dolnego Śląska. Takich, którzy odznaczają się wysoką wrażliwością i rodzinnym charakterem. Śląsk Wrocław udostępni za złotówkę swoje przestrzenie reklamowe on-line (m.in. stronę internetową, social media). Po wznowieniu rozgrywek także ekspozycję na nośnikach reklamowych na Stadionie Wrocław podczas meczów ligowych. Przy tym ostatnim zaznacza, iż konieczne będzie jedynie jednorazowe pokrycie kosztów produkcji reklamy.

Klub przyjmuje zgłoszenia do 13 maja.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński