Górnik ma nowego partnera
Związana z branżą ubezpieczeniową firma Fincon będzie partnerem meczowym Górnika Zabrze. Jej logo pojawi się na strojach piłkarzy.
Logo zlokalizowane zostanie na lewym rękawku koszulki i spodenkach sportowców podczas pierwszych meczów rundy wiosennej – z Legią i PGE GKS Bełchatów.
– Cieszę się, że podpisujemy umowę z firmą Fincon, bo jest to dla nas bardzo dobra wiadomość. To niezwykle istotne, że w tych trudnych czasach są partnerzy, którzy chcą inwestować w marketing sportowy – stwierdził prezes zabrzańskiej ekipy, Artur Jankowski.
– Kilka miesięcy temu przyjęliśmy strategię, w ramach której staramy się pozyskiwać nowych partnerów, którzy – dzięki sile naszej marki – będą wzmacniać swoją wartość w oparciu np. o pojedyncze mecze. Dzisiejsze wydarzenie to dla nas sygnał, że piłka nożna w naszym kraju ma tendencję wzrostową, a nasi potencjalni partnerzy będą zyskiwać w oczach swoich konsumentów czy odbiorców. Chciałem również zauwazyć, że programie Partner 100 znalazły się kolejne firmy, które kontynuują współpracę z nami, jak chociażby OTTOPraca i Thermaflex. Spodziewamy się, że wkrótce dołączą też kolejne – dodał dyrektor klubowego marketingu, Tomasz Heryszek.
Choć warunki finansowe transakcji nie zostały ujawnione, osoby związane z Górnikiem podkreślają, że jest ona dla klubu "znacząca i pokaźna".