15.02.2012 09:40

Włosi promują Polskę

Organizacja Euro 2012 to okazja do promocji kraju. Prestiżowy dwumiesięcznik turystyczny \"Qui Touring\" z Włoch poświęcono w całości Polsce.

Pismo przedstawia sportowo-turystyczny obraz kraju. Niespełna 180 stron opisuje stadiony, kulturę, przyrodę i historię Polski. Specjalne wydanie magazynu powstało z inicjatywy Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Rzymie.

"Ambasadorem" numeru jest znany doskonale we Włoszech Zbigniew Boniek.  – Wszędzie są lotniska, hotele i stadiony lepsze niż we Włoszech – mówi emerytowany piłkarz komentujący obecnie mecze w lokalnej telewizji.

– Qui Touring Polonia przedstawia wizerunek Polski nowoczesnej, młodej, kraju z dużą energią, z tradycjami i zarazem patrzącego w przyszłość – stwierdziła. Jej zdaniem udało się stworzyć całościowy obraz kraju, w którym zaznaczono nie tylko jej dynamizm, ale także kulturę i przyrodę – mówi Małgorzata Furdal, dyrektor POIT.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing