Kibice załatwiają sponsora
Ciekawie, bardzo ciekawie, potraktowano pozyskanie sponsora w Polonii Bytom. Otóż uzależniono podpisanie umowy od... ilości „lubię to” na Facebooku.

Jeżeli na „ścianie” Polonii Bytom pojawi się 500 takich oznaczeń pod wpisem o sponsorze, wówczas Mazda zwiąże się z pierwszoligowcem.
– Rozmawiamy z Mazdą dosyć długo, co wynikało z zawirowań w Polonii, a także zmian w strukturach naszego potencjalnego partnera. Tą akcją chcemy udowodnić, że mamy duży potencjał i nie na darmo zostaliśmy niedawno uznani za jeden z najlepszych polskich klubów w dziedzinie zarządzania social media – opowiada Marek Pieniążek, dyrektor zarządzający Polonii.
To chyba pierwsza tego typu inicjatywa. Na tą chwilę jest 198 „lajków”.
Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Nowa komisja mediów PZPN. Znane nazwiska w składzie!
Zarząd Polskiego Związku Piłki Nożnej podjął decyzję o powołaniu nowej komisji ds. mediów i komunikacji, w której znaleźli się m.in. szefowie największych redakcji sportowych w Polsce.