Jagiellonia podpisuje umowy
Jagiellonia Białystok zawarła w ostatnich dnia dwie istotne umowy marketingowe. Pierwszą z nich jest przedłużenie kontraktu z firmą Palisander, drugą kooperacja ze Skawa SA.
Pierwsza z firm przedłużyła umowę marketingową o rok. Należy ona do grupy tak zwanych „Sponsorów Classic” klubu. Palisander zajmuje się wynajmem systemów szalunkowych na terenie całej Polski.
Kontrakt z zakładami przemysłu cukierniczego Skawa SA została zawarta na rok. W ramach umowy nowy sponsor uzyskał prawo do eksponowania swojej reklamy na spodenkach piłkarzy pierwszej drużyny Jagiellonii Białystok, stadionie oraz materiałach prasowych klubu.
– Nie ukrywamy, że całemu zarządowi bardzo zależy na pozyskiwaniu nowych środków dla klubu, jest to jednak w obecnych czasach bardzo trudne zadanie. Wiele firm podczas negocjacji twierdzi, że widmo kryzysu jest coraz większe, a ich zainteresowanie sponsoringiem będzie większe po zakończeniu budowy nowego stadionu. Dlatego też bardzo cieszymy się z podpisania umowy z nowym sponsorem. Traktujemy ten fakt jako dobrą wróżbę i prognostyk na rok 2012 – powiedział Mariusz Jurczewski, członek zarządu Jagiellonii Białystok S.S.A.