04.02.2012 17:59

Grupa TP sponsorem turnieju

Grupa TP jest głównym sponsorem rozgrywek Etnoligi. Wielokulturowy turniej piłkarski startuje właśnie na terenie Warszawy. To już trzecia edycja.

– Na co dzień zajmujemy się łączeniem ludzi – nasze usługi pomagają im porozumieć się, dzielić się emocjami, pokonywać granice, walczyć z wykluczeniami.  Dlatego bardzo bliska nam jest idea Etnoligi. Jesteśmy też jednym z najbardziej aktywnych sponsorów polskiego sportu. Sport wyzwala poczucie wspólnoty i dużo pozytywnych emocji. Od lat towarzyszymy naszej piłkarskiej reprezentacji, pod marką Orange dołączyliśmy też do grona sponsorów Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA Euro 2012. Z przyjemnością włączamy się w promowanie zasad równości, wartości fair play, bez których piłka nożna traci całą magię – stwierdził dyrektor Projektów Kluczowych Grupy TP, Wojciech Dziomdziora.

Celem rozgrywek jest zwrócenie uwagi polskiego społeczeństwa na problem rasizmu i seksizmu, jaki obecny jest w światowym futbolu.

– Ksenofobia  to  poważny  problem  na  stadionach i poza nimi, który wymaga uwagi szczególnie przed zbliżającymi się Mistrzostwami Europy.  Etnoliga to dowód, że tak nie musi być. Nasz projekt nie tylko uczy tolerancji, on ją skutecznie wciela w życie – dodaje Jacek Purski ze stowarzyszenia "NIGDY WIĘCEJ" – współorganizatora turnieju.

Na boiskach pojawi się ponad 130 kobiet i mężczyzn z kilkudziesięciu krajów i środowisk, w tym wolontariusze zgłoszeni na czas Mistrzostw Europy, czy pracownicy Grupy TP. Wszyscy zmierzą się ze sobą w ciągu najbliższych trzech miesięcy.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing