03.02.2012 13:24

Skąpstwo nie popłaca…

TVP chciała zaoszczędzić na skokach narciarskich w Sapporo i nie zdecydowała się na zakup licencji. Skorzystał na tym Eurosport, który zanotował doskonałą oglądalność!

Kamil Stoch to obecenie słowo klucz w skokach narciarskich – szczególnie w tych polskich. Przyciąga jak magnes setki tysięcy kibiców przed telewizory. Tak samo było przy okazji konkursów w Sapporo, które pomimo swojej wczesnej godziny emisji oglądało średnio 350 tysięcy kibiców!

Sobotni konkurs w Eurosporcie 2 śledziło około 330 tysięcy widzów (Stoch zajął w nim trzecie miejsce). Jeszcze lepiej było w niedzielę – aż 380 tysięcy fanów zerwało się z łóżek aby oglądać skoczków narciarskich (drugie miejsce Stocha).

Tak dobra oglądalność przełożyła się na 5,5% udziału w rynku w sobotę i 3,3% udziału w niedzielę. Gdyby TVP zdecydowała się na transmisję, to kibiców przed telewizorami mogło zasiąść jeszcze więcej! 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing