03.02.2012 10:53

Zamknij okno i obejrzyj mecz

O współpracy Oknoplastu z Interem Mediolan pojawiło się już sporo informacji. Czas podsumować doniesienia medialne na podstawie konferencji prasowej z Warszawy.

Zamknij okno i obejrzyj mecz

\"\"Konferencja odbyła się 2 lutego w Warszawie. Ogłoszono na niej uzyskanie przez Oknoplast statusu Top Sponsora włoskiej ekipy do czerwca 2013 roku.

W ramach parafowanej umowy, logo polskiej firmy pojawia się m.in. na stadionie podczas meczów – na bandach video i ekranach stadionowych. Firma zamieściła banner na stronie internetowej klubu oraz posługuje się logotypem „Top Sponsor Interu Mediolan” oraz zdjęciem i wizerunkami piłkarzy we wszystkich swoich materiałach reklamowych.

– Cieszy nas wsparcie spółki, która działa w całej Europie. Pod względem doboru sponsorów chcemy być klubem międzynarodowym, mającym partnerów działających w wielu branżach. Nie mieliśmy jeszcze okazji współpracować z producentem okien, dlatego cieszymy się, że nasz nowy sponsor działa właśnie na tym polu. Jesteśmy przekonani, że pomoże to w działalności zarówno na naszym rynku, jak i na arenie międzynarodowej  – stwierdził Ernesto Paolillo, dyrektor generalny Interu Mediolan.

Warunki ewentualnej współpracy negocjowano przez kilka miesięcy. Wybór Oknoplast uargumentowany jest silną pozycją biznesową firmy na włoskim rynku, gdzie produkty tego producenta robią prawdziwą furorę.

Oknoplast działa obecnie na 8 ważnych światowych rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Polski, Słowacji, Włoch i Węgier.

– Inter Mediolan to klub znany na całym świecie, jest m.in. trzykrotnym triumfatorem Ligi Mistrzów. Liczymy, że dzięki współpracy zwiększymy rozpoznawalność marki OKNOPLAST na rynku międzynarodowym – komentuje Grzegorz Filipek, dyrektor marketingu firmy.

Na chwilę obecną Oknoplast plasuje się w pierwszej piątce pod względem sprzedaży okien PVC w Europie. Pomijając Polskę, największym rynkiem zbytu są właśnie Włochy, gdzie to właśnie przedsiębiorstwo jest drugim najchętniej wybieranym dostawcą okien.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing