01.02.2012 10:53

Euro Football Agency na starcie

W Krakowie powstała nowa agencja marketingu sportowego. Euro Football Agency, bo o niej mowa, zamierza się skupić na piłce nożnej.

Euro Football Agency na starcie

\"\"
Agencja będzie obsługiwać kluby piłkarskie, profesjonalnych sportowców oraz firmy zainteresowane promocją marki poprzez sport. Jej celem jest również zarządzanie karierą sportową piłkarza oraz trenera dbając o finanse, aspekt prawny, zdrowie, wizerunek oraz edukację.

Jest to jeden z najlepiej ocenionych projektów start-up w Małopolsce w 2011 roku dofinansowanym z funduszy Unii Europejskiej.

Twórcą firmy jest Sławomir Kobiałka. – Działalność firmy oparta jest o wieloletnie doświadczenie sportowe, trenerskie oraz zawodowe związane z marketingiem sportowym. Euro Football Agency wdraża innowacyjne pomysły w projekty sportowe, korzystając z najnowszych narzędzi marketingu sportowego. Agencja obecnie wprowadza na rynek polski turniej umiejętności piłkarskich przeznaczony dla młodych piłkarzy w wieku 15-18 lat. Wkrótce ma powstać oficjalna strona eventu – przyznaje pomysłodawca i właściciel.

Kolejnym projektem wartym uwagi jest organizacja stażów szkoleniowych dla trenerów w klubach polskich oraz zagranicznych. Z naszych informacji wynika również, że Euro Football Agency wprowadzi na rynek cykl profesjonalnych szkoleń dla trenerów piłki nożnej. Warto zajrzeć także na stronę agencji – TUTAJ.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński