24.01.2012 18:47

Eurosport otwiera drugą dziesiątkę

W grupie najpopularniejszych kanałów telewizyjnych w pierwszej dziesiątce zabrakło miejsca na stację sportową. Za to drugą dziesiątkę otwiera Eurosport.

Na 18. miejscu znalazł się TVP Sport. W komercyjnej grupie wiekowej Eurosport znalazł się na miejscu 15, a TVP Sport ulokował się dwie lokaty niżej. Obie stacje przekroczły pół procenta udziału w całym rynku.

Co ciekawe w zestawieniu w ogóle nie znalazł się Polsat Sport, który wśród kanałów tematycznych zawsze święcił triumfy, a co więcej dostęp do niego ma największa ilość abonentów.

Warto także dodać, że wśród 20 najchętniej oglądanych programów telewizyjnych znalazło się kilka sportowych, a mianowicie studia sportowe na TVP1 i TVP2 oraz transmisje z biegów i skoków narciarskich, także z telewizji publicznej.

Na czele jak zwykle M jak miłość… 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing